Voor de mensen zonder facebook - Reisverslag uit Swellendam, Zuid-Afrika van Merle Rosenberg - WaarBenJij.nu Voor de mensen zonder facebook - Reisverslag uit Swellendam, Zuid-Afrika van Merle Rosenberg - WaarBenJij.nu

Voor de mensen zonder facebook

Door: Merle Rosenberg

Blijf op de hoogte en volg Merle

23 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Swellendam

Niet alle foto's passen bij mijn vorige post, links in het menu bij foto's staan ze wel allemaal! xxx

  • 28 Maart 2014 - 10:57

    Ingrid Uit Hellevoet:

    Hallo Merle

    Wat een leuk reisverslag heb je gemaakt van je welverdiende extra vrije dagen. Fijn dat je ook die kant hebt mogen zien. Ik had bij je moeder al wat foto's gezien, die je had doorgestuurd, maar ik ben zo'n (zeldzaam) persoon zonder Facebook, dus heel fijn dat ik nu ook alle foto's nog eens kan kijken.
    Veel succes nog met je inmiddels al weer laatste dagen daar in Zuid-Afrika en een goede reis naar Tilburg.
    Groetjes

    Ingrid

Tags: foto's

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Swellendam

Merle

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 29204

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 04 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: