.. - Reisverslag uit Swellendam, Zuid-Afrika van Merle Rosenberg - WaarBenJij.nu .. - Reisverslag uit Swellendam, Zuid-Afrika van Merle Rosenberg - WaarBenJij.nu

..

Door: Merle Rosenberg

Blijf op de hoogte en volg Merle

01 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Swellendam

Iedereen die zei dat de eerste twee weken het lastigst zijn, geef ik 110% gelijk. Nu hopen dat ik jullie over een tijd ook gelijk kan geven in het feit dat ik na die twee weken, nooit meer naar huis wil. Op zulke momenten kan ik me er niks bij voorstellen, maar erin geloven is het enige dat ik maar kan doen op dit moment.

Pieter komt me nu opvrolijken met 'Oreo koekjes en een bakje melk op bed service' om me minder verdrietig te maken. Eten is de oplossing voor alles. Amen.

  • 01 Februari 2014 - 21:16

    Esther:

    Cheer up Merle,

    Voor je het weet sta je weer broodjes te verkopen en denk je" was ik maar weer in Zuid Afrika.

    X esther

  • 01 Februari 2014 - 22:51

    Carla:

    Als ik t goed begrijp ga je nog 8 heeeeeele toffe weken tegemoet! Nou die 2 weken afzien gaat jou ook lukken hoor. En zeker als Pieter je komt troosten met oreo's en ander goddelijk lekkere verleidingen. Lekker slapen en morgen weer n nieuwe dag van jouw grote afrika avontuur! Xxx

  • 01 Februari 2014 - 23:17

    Imke:

    Komt goed meisje, je vind je plekje wel daar. Af en toe even een moeilijk momentje hoort er bij, maar geniet er vooral van. Dikke knuffel

  • 02 Februari 2014 - 00:11

    Andrea:

    Volhouden Merle, echt, het genieten komt snel genoeg en dan wil je niet meer naar huis! Liefs, Andrea

  • 02 Februari 2014 - 00:12

    Andrea:

    Volhouden Merle, echt, het genieten komt snel genoeg en dan wil je niet meer naar huis! Liefs, Andrea

  • 02 Februari 2014 - 00:12

    Andrea:

    Volhouden Merle, echt, het genieten komt snel genoeg en dan wil je niet meer naar huis! Liefs, Andrea

  • 02 Februari 2014 - 04:54

    Sebastièn:

    Hoi Merle!
    Ik ga net m'n derde week in en inderdaad, de eerste twee weken zijn kut, ik miste iedereen in NL ook wel erg. Niet het feit dat je er nog maar net bent maar dat je er nog zo lang zal zijn is even wennen!! Maar ik denk nu niet eens meer aan de tijd en leef gewoon bij de dag. Haha, it gets better. Als je eenmaal gewend ben aan het feit dat je er nog even lekker zit kan je wat meer genieten van je omgeving :P.
    Maar alsnog veel sterkte en super veel plezier toegewenst voor jou en Pieter waar je gelukkig een goede steun aan hebt!
    See you later bogans!

  • 02 Februari 2014 - 09:53

    Marjolijn Feijen:

    Kop op Merle, gaat allemaal lukken. Zo'n mooie ervaring voor jullie; Swellendam is ver maar ook weer niet ver. Via whatsapp, sociale media, deze blog contact met Nederland. En inderdaad straks wil je niet meer terug naar dat haastige, koude kikkerlandje. Knuffel xx ( uiteraard ook voor Pieter !!!!! )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Swellendam

Merle

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 427
Totaal aantal bezoekers 29194

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 04 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: